Tuesday 21 May 2013

Mengecapi Kebahagian Hidup



Kenali produk dan pengguna @ model kami....
Nama: Rabiatul Adawiyah Saabon
Umur: 32 tahun
Pekerja Swasta

Pengguna produk Set Bersalin Herbs4life
... " Alhamdullilah, saya dah pun selamat bersalin..Anak lelaki. Kami namakan nye Mohd Aziq. Insyaallah minggu ni keluarga saya nak buat kenduri kesyukuran.. Sepanjang tempoh berpantang ni, saya memilih menggunakan produk set bersalin herbs4life, Nak tahu kenapa! sebab inilah satu-satunya set bersalin yang palingg... lengkap di pasaran... ada 12 item, tak payah nak cari satu-satu, leceh! Nak harap orang lelaki ni... emmm! paham-paham jer lah. Penggunaanya mulai dari hari pertama berpantang hingga hari ke 44... di samping tu pulak ada minyak telon,tepel,param,pilis dan kebetulan pulak bayi saya ada sedikit kekuningan.. nasib baik set ini ada herba untuk anak yang kena kuning... selasai masaalah. Saya yakin produk ni mampu mengembalikan keanggunan saya macam waktu saya solo dulu..."

Harga di pasaran cuma RM 380.00.. sebab set ni lengkapkan.



Jadi orderlah dengan kami. Beauty for life menawarkan diskaun sehingga 20% untuk pembeli runcit.

Kos penghantaran juga boleh dirunding.

 


No comments:

Post a Comment